Implementatie keuzes | Nieuwe dashboards creëren
Als ondernemer wil je altijd vooruit blijven kijken. Hoe wil je dat de onderneming er over 5 of 10 jaar uitziet? Of belangrijker: in welke elementen moet je nu investeren om over 10 jaar nog relevant te zijn? We zijn ons bewust dat ontwikkelingen steeds sneller gaan, maar hoe speel je hier goed op in? De juiste informatie is hiervoor essentieel. En informatie is geen informatie als het te laat beschikbaar is. Real time informatie is daarom essentieel.
Welke informatie laat zien hoe de onderneming ervoor staat? Of nog beter, welke informatie voorspelt hoe de onderneming er over een aantal jaar voor staat? Welke data met een directe relatie tot het resultaat is er vanuit de organisatie beschikbaar? Of zijn dit meerdere factoren die allemaal indirect een relatie hebben? Het onderzoeken van de data binnen de organisatie op trends kan hierin kansen bieden. Deze data kan vervolgens beschikbaar worden gemaakt en worden opgezet in KPI’s.
Staan in uw dashboard de KPI’s voor de toekomst?